12 Eylül 2010 Pazar

bir varmış bir yokmuş

tüm içtenliğimle gerçeği savurmuyorum
inansınlar bırak,,
belki de gerçek yalanlar
yalan gerçeklerdir
geri döndüğünde hiçbirini zaten hatırlamazsın
yeni baştan başlama gücü içindedir
suyun üzerinde
birden dalgalar başlar
aynı anda güneş ve ay birliktedir
ve hava kapkaradır
bir aralıktan kaçan ışık
dalgaları kırmıştır
şimdi ister inan ister inanma
sen annenin beşiğinde tıngır mıngır sallanırken
insanlar hayatlarını temize geçmeye başlamış
çok zormuş tekrarlar yapmak
aklında tutmak kim istemiş
herkes girdiği sınavdan sonra tüm öğrendiklerini bundan unutmuş,,
ve sana gerçeği savurmuyorum,,
denizin üzerindeyim
bir sağa bir sola batıp çıkıyorum
işte o anda gök'ün mucizevi kuşağını görüyorum,,
sarı,,yeşil,,mavi,,kırmızı,,,
tam uzun sürecek derken,,,uyanıyorum,,
masal diyarını terkedecekken,,
ziyan durumlar yaratılmış insanların yalan gerçeklerine göz gezdiriyorum,,
hiçbine acımıyorum!!
üzülüyorum,,
trajedilerine örnek olabilecek bir ödev veriyorum,,
pekiştirsinler diye hayatı,,,
mezar taşları!!!

1 yorum:

cimcimecce dedi ki...

dehşetül vahşet olmuşşş lenn kamçita çalıyorum şu kısmı en çok biğendim :P

çok zormuş tekrarlar yapmak
aklında tutmak kim istemiş
herkes girdiği sınavdan sonra tüm öğrendiklerini bundan unutmuş,,