17 Eylül 2010 Cuma

git

Yüzünü hatırlamıyorum,,,yağmurun toprağı alıp götürmesi gibi adaletsiz,,şimdi bende aynı konumda buluyorum kendimi,,çok komiksin,,insanları hep bir yerde unuturuz zaten,,yani şimdi bir tek yüzlerini mi hatırlamıyoruz dersin,,seninle savaşıyorum kaç gündür,,dedim sana yapma,,kimseye dokunma diye,,,korkma dedi aynı ses bir ihtirasla,,,dizlerimin üzerine düştüm,,,annem hep etek giydirirdi oysa,,şimdi erkek çocuğu misali kot pantolonlara talim,,,ama bak gene düştüm,,,gene acıdı dizim,,demek ki giysi fark etmiyormuş acıların azalmışlığına,,,şimdi daha az acımıyorsun,,işte bende bundan unuttum yüzünü,,inatla unutma,,kızıyorum,,unutmalıyım,,,artık çık git içimden,,,

'beni terk edemezsin,,!!!

Bir kendinden kaçsan belki o zaman kaçmanın ne demek olduğunu idrak edersin,,

Şimdi ben gülüyorum sana,,

İçinden gelen ses bensem,,

Hep benim dediklerime kulak astıysan bugüne kadar,,

Vardır bir bildiği mantığının da,,

Ama şimdi bütün suçu bana atıyorsun,,oysaki mutlu olduğun anlarda vardı,,,o zamanlar severdin beni,,şimdi neden mutsuzluğunun tek sorumlusu benim acaba!!!

Sus dedim sana yeter artık,,,istemiyorum senin o nadide fısıltılarını,,sana da kızmıyorum,,,mutsuzum evet,,,ama senin yüzünden değil,,yeter ki sus,,kendimle kalayım biraz,,korkuyorum görmüyor musun?,, gitti,,o gitti,,hem de söylemişti,,evet duydum söylediklerini,,,ama o daha bir korkak dedi yaradanım,,,o olmaz ,,,senin söylediklerin sadece bendim,,,ama o söyledi,,,işte bundan git,,,git artık ki,,,duyayım onun sözlerini,,,şimdi doğru yerde olayım,,eğer mutsuzluk ondan gelirse de kabul edeyim,,,ama sen git,,,benden gelen sen benden git,,,çünkü ölürsem de mutsuz, o’nun dediğiyle ölmeyi mutluluk bilirim,,,

1 yorum:

cimcimecce dedi ki...

Ama şimdi bütün suçu bana atıyorsun,,oysaki mutlu olduğun anlarda vardı,,,o zamanlar severdin beni,,şimdi neden mutsuzluğunun tek sorumlusu benim acaba!!!

yeterki çık kanımdan damarlarımdan..mutsuzluksa o mutsuz etsin ama sen git..