11 Nisan 2010 Pazar

ipini koparmış her cümle...

  MasqoT!... İlk göz ağrım blog dünyasında.Yaklaşık 2 yıl öncesindeydi blog dünyasına adım atalı..Merhaba demiştim MasqoT ile..Ne sevinmiş ne heyecanlanmıştım o aralar...Tam da istediğim gibi bir sayfa olmuştu..Zaman içerisinde yeterince vakit ayıramamaya başlamıştım..Vazgeçemiyordum da oysa..Ne de olsa ilk göz ağrımdı.Hani derler ya; İlkler her zaman özeldir! Özeldi benim için ve hala da öyle.Şimdi yeniden sardı heyecan beni,yeniden bir doğuş var..MasqoT'u yeniden yapılandırmaya,formatını değiştirmeye,en baştan sıfırdan yeniden başlamaya karar verdik..Bu defa ben değil BİZ :) Yakın dostlarımla beraber yazacağız artık burada...MasqoT benim değil artık,bizim..Kısacası BEN değil  BİZ varız..İsimlerini zikretmem gerekirse; Cimcimecce,Esra,Gaia,ML Schreen,Obsesif Kompulsif,Rabiş ve ben Çağrisma :) /aramıza yeni yazarlar katılabilir hala /

Bakalım MasqoT için neler söylemişler sevgili dostlarım;

Obsesif Kompulsif:
     İpini koparmış her cümle MasqoT’ta takılır...Benim açımdan bakıldığında MasqoT; bana huzur verecek dile getiremediklerimi, işitmek istemeyenlere yazarak söyleyeceğim ve dolayısı ile rahatlayacak iç huzura ereceğim (galiba egoistim evet öyleyim.. çünkü bu dönemde böyle olmak kazanan olmaktır)MasqoT tam da sloganı ile uyuşacak ve ipini koparan ,koparmayan ,kopmasını bekleyen her cümle buraya takılacak ve içimizden geldiği gibi üreteceğiz bu tüketim furyasında iyi bir şeyler yapmayı herkes diler o zaman yazalım çünkü yazmak üretmektir ;)

Rabiş:
   Duygular kalpte bir noktaya yüklendi.Bazen bir melodi bazen bir koku ama en çok da sözcükler derinden etkiler o noktayı.MasqoT, afsunlu sözcükleri ile kalplerdeki o noktayı fethetmeye geliyor...

ML Schreen:
   Kimi zaman içi dolup taşar insanın mutluluktan,kimi zaman ruhu donar yalnızlıktan...Kimi zaman gözleri dolar üzüntüden kimi zaman da sinir bozar sessizlikten...Duygunun ne olduğunun hiçbir önemi yoktur aslında;hesapsızca dile gelmek,pervasızca dökülmek ister cümleler...Bırakın dökülsün cümleleriniz hesapsızca ve pervasızca MasqoT'un büyülü kucağına...

Gaia:
   MasqoT,hayallerimin ucundaki yeni maskot!Birkaç minik ruhtan size ulaşmasını dilediğimiz ipsiz cümleler...Farklı renklerimiz,farklı hayallerimiz var.Umarım seversiniz... :)

Esra:
   Bir örümcek düşünün ki,ördüğü ağda ne akıl almaz modeller çıkar...Bakalım üç-beş nacizane kalemden neler türer,ne akıl almaz fikirler çıkar...Her fikrin her zerresi de MasqoT'ta saklıdır.Çünkü MasqoT o üç-beş fikrin ürünü ve muhteşem modeli olacaktır!...

Cimcimecce:
    Gün olur acır canın,koskoca yüreğin acıdan sığmaz bedenine...Gün olur sevincin o kadar büyür ki dolar taşarsın,bu kez mutluluktan sığmaz bedenine koskoca yüreğin ama sesin çıkmaz kimseler bilemez,bu yürek neden sığmaz bedene  mutluluktan mı acıdan mı?Sesin çıkmaz yüreğinde kopar fırtınalar ve kopan fırtınalar bu limanda diner kimi zaman acıdan, kimi zaman mutuluktan bedene sığmayan yürek burda serseri cümlelere takılır...

10 yorum:

Fatih TAŞÖZ dedi ki...

İlk Yorumun benden olsun hayırlı uğurlu olsun :)

MasqoT dedi ki...

> Teşekkür ederim Fatihcim..sevgiler ;)

Gaia dedi ki...

güzel olacak:)

mukot dedi ki...

hayırlı olsun. Emeğinize sağlık. Daimi takipçiniziz.

MasqoT dedi ki...

> Teşekkürler mukot,biz de her daim bekleriz yorumlarınızla.. ;)

Unknown dedi ki...

hadi hayırlısı bakalım..mmm..güzel oldu güzel;))

MasqoT dedi ki...

> Bu güzelliğe herkes ortak,herkesin katkısı var ML.. :)

KemaL dedi ki...

hepimizin gerçekten cok güzel yazmışsınız hayırlı olsun zzamanım oldugu sürece takip edecem...SaYgILar Ve SeVgiLer

Obsesif Kompulsif dedi ki...

teşekkur ederiz hepinize bencede cok guzel oldu,olmayada devam edecek hep beraber :)

Adsız dedi ki...

Yazar cok tesekkurler...

Selamlar Melek