25 Haziran 2010 Cuma

evet...

Soru şu: ilaç alırken neden alkol alamıyoruz?
Ya baş ağrım hafiften kendini hissettirdi yine. Bu demek oluyor ki bastıracak ve 2 gün ne yedim içtim nasıl uyudum bilemeyeceğim..
Böyle zamanlarda "neden bu ilaç tedavisine başlamadım ki sanki!" diye kızıyorum kendime. Ama o ilaçlarla alkol alamıyorum. Halbuki bu ilaçlar antidepresan! Etkileri zaten hissizleştirme ve uyutma üzerine.
Yahu alkol de bunu yapıyor!
Neden birlikte kullanamıyorum!

Alkolik olduğumu sanmayın hemen.. Değilim.
Aksine şu ahir ömrümün ilk 22 yılı alkolden hiç haz etmedim. Ne olduysa bu 23. yaşımda oldu.
Son aşk maceramda da diyebiliriz...
Bu adamın her akşam içtiği bir dönemde tanıştık. Önce içmiyordum, kavga ediyordum. Sonra arada sırada eşlik etmeye başladım. Ama sonrasında organizasyonları ben yapar oldum. Bir de her moralim bozuk olduğunda içmeye başladım..
Şimdi durum sarpa sardı..
O artık alkol kullanmıyor ama ben..
Sarhoş olmuyorum. Çakır keyif halimle bırakıyorum. Ve fakat bunu haftada 2 gün yapıyorum. Demek haftada iki gün moralim bozuk.. hmm düşündürücü..
Neyse işte!
İçip içip kapısına dayanasım var. Ama o biraz zor. 10 saat var aramızda. Üstelik sarhoşken yolumu bulabileceğim bir yerde de yaşamıyor.. İçince millete aşk saçmalıklarımı anlattığımı sanıyorsan yanılıyorsun.. (ve bu arada güvenmediğim, yeni tanıştığım insanların yanında kesinlikle hiç içmem! ya çok yakın arkadaşım ya da akrabam olmalı yanımda)Gözlerimden yaş gelene kadar gülüyorum..
Ve yaşlar gelmeye başlıyor.. Onlar gülüyorum sanıyor ama ben "kalkalım" diyorum birden..
Eve bıraktırıyorum kendimi..

O yaşlar devam ediyor.. Sessizce..
Ağlamak için alkol kullanıyorum ben. Alkol kullanmadığımda da ağlıyorum ben.
Hatta dün Bihter'e bile ağladım..
İbrahim Tatlıses gibi oldum!! (Doktor korkuyorum!)

O olmadığı için, onu özlediğim için içiyorum genellikle..
Ve ortalamaya vurursak eğer, 10 içişten 7'sinde bi şekilde bana ulaşıyor..
Hep havai fişekleri görüyorum içki içince. Ve ben ne zaman havai fişek görsem, onu hatırlıyorum.
..
Akşamla beraber hüzün çöküyor içime.
Birazdan çıkacağım, kuzenle fotoğraf makinesi almaya gidecekmişim. Dönüşte iyi içmeyi planlıyorum. Çakır keyif halinin de ötesini görürüm bu akşam - öyle umuyorum:)
Bir de pazar günü alkol party. Sonra.. ilaçlara başlayacağım
İşte şarkım.
..

Evet, onsuz hayat zor geliyor.

5 yorum:

Obsesif Kompulsif dedi ki...

Kendine özğü bir yazı olmuş.Sanırım böyle duyguları tam anlayamadığım için pek br yorum yapamıyorum :)

Aysun dedi ki...

Alkol ve ilaç kesinlikle siz katılıyorum ikiside aynı etkiyi yapıyor sabah lustral alacagamı ıkı kadeh içsem sanırım daha iyi olurum diye düşündüryor beni :D

...QueeN... dedi ki...

her ikisi antidepresan etkisindedir...doğrudur...uygulamalı kanıtlanmıştır...saygılar..

metin kılıç dedi ki...

doğru tespitler olmuş, ne fark eder ki ha alkol ha ilaç ikisi de neticede insanın acısını dindiriyor gibi görünmüyor mu?...

otomobil yorumları dedi ki...

bence çok saçma gibi ama yine de yaşamadan bilinmez tabi..