2 Haziran 2010 Çarşamba

özüne dön

Selam millet..
Nasılız bakalım?
Kızgın sanırım, biraz..
İsrail'i meşhur ettik.. Bence Dünya'da sayıca en az olup, en meşhur olan grup bu millet..
Önce bir noktayı anlayalım: İsrail dediğimizde, halkını da içine alıyoruz ve herkese katil damgası vuruyoruz. bu yanlış.
Ve ayrıca"küfürün milleti olmadığı" gibi, "savaş yanlılarının da milleti yoktur"...
Gelecek sizin elinizdeyken siz başkalarına kızarak zaman harcıyorsunuz.. Siz, seçiminizi kızmaktan yana kullanıyorsunuz.
Düşünüp doğru seçimler yapmaktan uzaksınız..
..
Çok uzun yıllar "ben çocuk yapmayacağım" dedim. "Neden?" diye soranlara; "bu dünyaya çocuk getirmek bencillik" dedim..
Sonra bir gün, çok sevdiğim ve zekasına hayran olduğum bir kadın, hamile olduğunu söyledi...
"Bencillik bu" dedim.." Bu Dünya'ya onu doğurumak, ona yapılan haksızlıktan başka bir şey değil!"
"Oysa ben," dedi, "benim gibilerin çocuklarının bu dünyayı değiştirip, dönüştürebileceğine inanıyorum.."
..
İçinizdeki gücü hissedin, güvenin ne olur!
Bugün sadece anıtlarına bakarak andığımız bir adam var, geleceğimizi şekillendirmemize yardım etmiş.

O, size bugün için anahtar vermiş.. Bu zamanlarda kapıların kapanmaya, kilitlerin döneceğini tahmin etmiş..
Özünüze dönün insanlar..
Nereye gittiğinizi unuttunuz belli ki, bari nereden geldiğinizi hatırlayın...


PS! şarkını unutmadım.. 
Gab.

2 yorum:

Obsesif Kompulsif dedi ki...

Ellerine sağlık gayet güzel bir yazı olmuş.Ben inanıyorum ki bizler özünü unutanlardan olmayacagız...

cimcimecce dedi ki...

en azından bizim çocuklarımızı dediği gibi farklı yetiştirebilirsek belki bişeyler yapabiliriz...