8 Haziran 2010 Salı

...'yağmur ölüşü'...

Islak yerler var burada… kimse daha parçalamadı damlaları… dokunulmamış..bozulmamış…ilk benim olsun diyen zihniyet kuyruğa girmiş beklemekte…işte tam o sıra toprak karşı konulmaz bir devinimle sarmaladı her yeri…alabildiğine cıvıklaştı durum…liderliğini kurmaya çalışırken farkında olmadan kirletti ortalığı…herkese yakışmaz yağmurla sevişmek…temiz, beyaz bırakmaz onu…renklerin en asili neden ‘O’nun…düşün!!..kim saydam olmak istemez ki!!…herkes denilen isimler topluluğu aynı coğrafyanın depreminde..şimdi susuz kalsak toprağın bile umurunda olmaz… bir yerlere gitsek…cevapsız kalsak… olanlara kim diyebilir ki ben saydam olmak isterim diye…olduğunda varlığında vücut bulmak isteriz.. .ya olmayınca…olsun diye neden orada olamayız…şimdi yağ yağmur…senin huzurunla bebekler uyurken..ellerimi sana açıyorum…kendimi sana bırakıyorum..bir anlığına bencillik deryasında senden geçiyorum…ve unutmuyorum aslında bu gidip gelmelerini, bize kendini hatırlaşın, sonunun yaklaştığını söyleyen uzun bir ağıtın adını…

…’Yavaş yavaş’ÖLÜYORUM…

- QueeN -

6 yorum:

Unknown dedi ki...

Ölmeniz olmamanızdan mı?

...QueeN... dedi ki...

yavaş yavaş oldurulmamamdan...varlığımı tüketmelerinden...

Obsesif Kompulsif dedi ki...

Yağmur neden kasvet verici gelir, ferahlığı simgelerinin ruh daraltıcı olabılmesi şaşkınlık verici sanırım:S Şuan şehre yağmur yağıyor esen ılık rüzgarla beraber bu iyi birşey mi ?iyi ise aklıma neden kötü şeyler geliyor tüketilmesinden mi kaynaklanıyor acaba ii şeylerin sanırım peki hep bizmiyiz bunlara sebeb kayıp bir cinayetin sorumlusu olmaz sanırım o yzden suç kımseye atılamaz.off amma uzun yazmısım kusuruma bakmayın.güzel yazı için teşekkur ederım aldı goturdu beni...

...QueeN... dedi ki...

hep böyle olmasa keşke...ve eklemesek keşkeleri hayatımıza..kalabalık yapmasalar..ama yağmur yağınca bir gün güleceğiz...işte o anda güneşin doğuşu gibi mucize olacak..biz sebep olduk ama bir gün sonuç olacağız...asıl ben teşekkür ederim.

Unknown dedi ki...

Kim sizin varlığınıza ihtiyaç duyacak kadar yok bu hayatta? Yitik ile kayıp arasında ince bir çizgi vardır.

...QueeN... dedi ki...

kimse..ben yokum ki içimde yokluğumdan bir kapı olup içeri girip varlıktan öte ilk önce yokluğumu oluşturmaya başlasın...yitmek yavaş yavaş...kendiliğinden..ya kayıp..işte ona elim değdi...kirlettik ve artık temizlenmez bir gidiş sunduk..ya sen kimin varlığına bir yokluk oldun!??