6 Haziran 2010 Pazar

küçük kız

İçime bu nefreti sen mi diktin küçük kız..suların taştığı yerdin..mekansız zamanlar teslim etmiştim köpürdüğün yerlere..ve bu yüzden önemli hissetmiştim yaşanmışlıkların içinde bir rolüm var diye..hasat zamanım gelmiş bilmeden..daha düne yakıştırmalar yaparken fark etmemişim bugünün telaşe tavırlarını..beni bir an önce yarına götürüş gerekçesini..elimde kalan geçici sevmelerin parmak izleri..kendimeymiş bu istisnalığım ve gökkuşağım, yağmurun ucuna değen küçük bir güneş dokunuşuymuş..bilirdim ki o hep yağmurdan sonra belirirdi..ama nasıl bir yanılgı bu küçük kız..gördüm yağmursuz gökkuşağının oluşunu, bir ışık kırılışı kadar basitmiş oysaki,süzülüp giden gözyaşı sanılmış bir parodi..damlanın gereksiz akıp gidişi...ve susup dinlemeyi bırakmış beni..sen küçük kız ağlama yeter..kaybetmemek adına küçük incilerini..el gibi dudağının kenarına sıkıştırma ayrılıkları..al eline bezden yapılmış,içine koca bir kadının sıkıştırıldığı oyuncak hikayelerini..hüzünlerin okşandığı geceye uyu..ninnilerin beyhude dokunuşu birazda olsa serinletsin yaralanmış dizlerini..ama sakın şunu unutma..katı durma hayata..her halini sev ki lanet etsin senden geri kalanların sonu..

Karanlık odamın aydınlığında,2009


- QueeN -

5 yorum:

Obsesif Kompulsif dedi ki...

her halini sev ki lanet etsin senden geri kalanların sonu..Ne güzel ve bi okadar bıktırıcı bir sözdür ki insanlar güzelliğine aldanıp elde etmek için hayatların her anını feda etmeye razıdır.Çok güzel anlatım olmuş eline sağlık ve tabiki Aramıza hoşgeldin :)

MasqoT dedi ki...

> E hoşgeldin QueeN ;)

...QueeN... dedi ki...

obsesif kompulsif@ teşekkür ederim :) bize her zaman doğru gelmiştir dimi maddenin varlığı..özüne dönüp bakmak kimin aklının ucunda..en derin insan bile birgün metaya kurban gider..
çağrisma@ çokodamla adına hoşbulduk:D

cimcimecce dedi ki...

hanımefendi niden haberim yokk acabA?? neyse bari hoşgeldin:P yüzünü dökme küçük kızzz....

...QueeN... dedi ki...

habersiz gelirim hamçita:DDhoşbulduk:D:D