22 Temmuz 2010 Perşembe

Anladım

Onu o kadar çok seviyorum ki...
! yıldır görüşmüyor olsak bile başına bir şey geldiğinde hissediyorum.
Yaşadığım her ilişkide onu arıyorum
Birini çok severken, onu duyduğumda sevdiğim insanı unutup gidiyorum..

Ve o bunu biliyor.
"Birlikte olamayız çünkü çok farklıyız" diyor.
İçim nasıl acıyor... Nasıl..
Canımdan can kopuyor..!

O bana sımsıkı sarılıyor, kokumu içine çekiyor ve gidiyor.
Eve dönüyorum.
Su içtiği bardak, çıkarttığı t-shirt ve yazdığı not.. odada kalan kokusu..
Herşey yerli yerinde..

Sadece o yok..
Onu özlüyorum. Onsuz olmak istemiyorum. Onsuz olacağıma ölmeyi tercih ediyorum.
O, benim gördüğüm en akıllı, en hırslı ve en yakışıklı erkek..
Ve ben onu kaybettim.


Cem Adrian & Pamela - Anladım Orijinal Video Klip (( Yüksek
Yükleyen forumpasha. - Video klipler, sanatçı röportajları, konserler ve çok daha fazlası.

3 yorum:

özgür dedi ki...

2-3 gündür bu şarkıyı dinliyordum... çok özel çok içten ve duygusal olmuş.

cimcimecce dedi ki...

hissettiğim her şeyi bir bir yazmışsın benim için mi yazdın itiraf et gabi:))
sade ve içten ve de güzel:)

Obsesif Kompulsif dedi ki...

Şarkı da yazı da muhteşem yüreğine sağlık.