1 Temmuz 2010 Perşembe

güç

Daha yeni kavuştuk bedenimle. Yeninden soyunmak için cayır cayır yakan geceye. Tüm ışıklardan arınarak, gecenin bütün ıssızlığını ve sahipsizliğini emmek için.
Sis bu gece tamamen örtememiş çıplaklıklar. Tenha sokaklarda boş boş gezinen düşleri görebiliyorum. Kaldırımları dövercesine atılan yalınayak adımları…
Bir de çığlıklar duyuyorum. Acı ve şehvet karışmış, kokularını birbirine sinmiş. Sevmeden sevişen insanlar gibi…
Bir gökdelenin en üstündeyim. Pencereme her sabah gelen güvercinler gibi özgür, onların tüyleri kadar hafif hissediyorum kendimi. Yakalanma korkumu bıraktım biraz önce içimdeki sonsuz boşluğa. Şimdi sesi duyamayacağım kadar uzakta.
Tamamen temizlenmek için tek eksiğim yağmur damlaları. Hırpalanmaktan morarmış kaldırmların soluklanması için ve de.
Güneş doğmamalı henüz. Yeni bir gübe hazır değiliz, aydınlanmış gibi hissetmeye kendimizi.
Arada soruyorum kendime “çok mu karamsarım?” diye. Cevap bulamıyorum fakat derinliklerimde. Kayboluyorum. Siniyiyorum bir köşeye sessizce ağlıyorum hasretle beni bekleyen yatağıma aldırış etmeden tüm acizliğimle…
Gece susmak üzere artık. Yeni güne saygı seramonisine hazırlık başladı. Ve ben hayal kırıklığı içinde tekrar yatağımın yolunu tutup, bir sonraki geceye soyunmayı bekleyeceğim. Herkesten habersiz ama herşeyin farkında olarak. Yine hissetmeye, değiştirmeye çalışacağım tüm olan biteni.
Güneşin zorunlu olarak değil de “geceyi yendin” ışıklarıyla bana selam vermesi için. “tüm yanlışları yok ettin, önlerine çit ördün, maskeleri düşürdün ve beni hak ettin” demesi için.
Şimdi gel tüm benliğimi tekrar ısıt ve beni gece için güçlendir…

- Özgür -

6 yorum:

...QueeN... dedi ki...

karamsarlık değil seninki.. umut..olmasını istediğin şey..bu..

özgür dedi ki...

evet haklı olabilirsin... ama bir umut yaşatırken hep bir karamsarlık da var sanki bir yandan.o umudun yok olma korkusunu yaşatan...belki de odur.

...QueeN... dedi ki...

olabilir haklısın tabi ama sunu unutma korku her zaman karamsarlığı getirmez bence hep bir mücadele içinde olmayı da gerektirir..

özgür dedi ki...

sen de haklısın. düşüncelerin için teşekkürler:)

cimcimecce dedi ki...

hoşgeldinizz güzel yazı beğendim

özgür dedi ki...

teşekkür ederim :)