30 Mayıs 2010 Pazar

aktif dinleyici (?)

İyi Pazarlar blog..
Nasıl sıkıntılı sabahlar yaşıyorum ben ya! Gece supersonic serin, sabah supersonic sıkıntılı sıcak..
İnsanın içi ferah olsun, bunların bir önemi kalmaz. 
İçimde durum nedir? 
İçim çöp ev gibi, kokuyor, sinekler birbirlerine çarpıyorlar - o kadar çok var!

Yukarıdaki anlatımda yazar; aklındaki kuşku ve soru işaretlerini, birbirlerine çarpan sineklere; kararsızlığının verdiği rahat olamamaktan doğan terlemeyi de çöp kokusuna benzetmiştir..

Korkma Taam Şaka yaptım! :)) Şaka dedim tamammm!!!

Zevzekliğime aldırma lütfen. Dışım, içim kadar sessiz olamıyor. Aslında içimde çoklu kişilik oturum açtı diye daha sesli olması gerekir ama her biri bir diğerinin atağını bekliyor. E malum, ilk ateşlenen silah asla bilgeninki olmaz:)
Usta o değil de, şu yeni hayat işini nasıl yapacağız?
İlle bi kargo uçağına binip, uçağın düşmesi mi lazım? Ve şanstan sadece bizim hayatta kalmamız, bir top ile yıllar geçirecek kadar sıyırmalımıyız?
Daha kolay ve yapılabilitesi yüksek seçenekleri bulunmalı bunun!
Böyle zamanlarda işte sevgiliye sarmak kadar zevklisi yok. Yarın sabah beni havaalanından karşılayacak ya, sonra benden beklentileri büyük. Sessizliğimi koruyorum karşısında. "Bu iş olmaz" dedim, anlamadı. E ne dersem diyeyim, gözlerime bakıp orada kendisini göremeyinceye kadar anlamayacak belli ki.
(Ve kendinden emin yazar, sevgilisini görür görmez kendisini sevgilin kollarına bırakır! fdhvghovheo)
Küçüklüğümden beri "ben kot pantolonla evlenirim herhalde. O kadar ani olur benim işim" diye düşünmüşümdür. Bu evlilik yarın gittiğimde olmasın da..
Korkuyorum aslında. Tüm bu zevzeklik çöpler sinekler ondan.
Annemle de küsüz birkaç gündür. Resmen yalnız yaşıyorum:))
Bunu tescillemek içinde gidip sevgilimden ayrılacağım. Eve dönerken kitapçıdan tuval alıp, günlerce resim yaparak tedavi olacağım. İşte benim altın planım.
Ama haksızlık etme! Sabahtan beri soruyorum sana ne yapayım diye, çıt çıkarmadan dinliyorsun!
Aktif dinleyici ol biraz olm! 
Aman neyse kendi kendime konuşmaktan sıkıldım, gidip film izleyeceğim.
Şarkımı unutuyordum az kalsın. Buyur buradan yak.
görüşürüz blog.
Görüşürüz değil mi? 
Hadi ordan! :))
cia
Gab.

Hiç yorum yok: