1 Mayıs 2010 Cumartesi

henüz büyümemiş iki çocuktuk















Henüz büyümemiş iki çocuktuk.

Küçük sevinçlerimiz,çocuk kıskançlıklarımızın yanında

öpünce geçen acılarımız vardı…

Koşarken ellerin ellerimde ne de güzel görünürdü yollar

Akreple yelkovan kaçı gösterirse göstersin yanımda oluyordun ya; zaman kavramını anlamlandıramıyordum !

Unutulmayan hiçbir kavgamız yoktu

Her sabah güneşin doğuşu ile yeniden beliri veriyordu dünden kalan umutlarımız

Yeniden umutlanıyorduk güneşe dönüyor yüzümüzü yine yürüyorduk!

Şimdi ellerin yok

Yollar uzun,acımasız bir sessizlikle üstüme geliyor

Geçmiyor acılarım artık öpüldüğünde!

Ciddi gülümsemelerim var artık; unutulmuş kahkahalarım arkasına saklanmış!

Şimdi büyüdüğünü mü ima ediyorsun bana

Yokluğun mu koşturan bu sokaklarda

Ya umutlarına ne oldu onları da mı büyüttün

Uydumu bu üstüne sen mi oldun

Sessizliklere bürünmen ,konuşacaklarının tükenmesi olamaz ya ne susturdu seni?

Büyümedik biz !


- Obsesif Kompulsif -

10 yorum:

hacot dedi ki...

Breakfast Club'da bir replik vardı: "Büyüdüğünde kalbin ölür" diye. Haklılar mı acaba?

Obsesif Kompulsif dedi ki...

Sanırım haklılar !

Rabiş dedi ki...

Bence de haklılar,büyüdükçe sorunlarımızı,dertlerimizi de büyüttük ama aksine sevinçlerimiz,kahkahalarımız küçüldükçe küçüldü.eline sağlık...

aslı ks dedi ki...

Bazen kalbimiz büyümke istemesede büyütüyrlr öyle durumlarda katılaşıyor bir kere kalbimiz ve sonra her durum farklı evrelerle yorumlanıyor ve kalbimizin o saflıgı yerını inançsızlıklara bırakıyor :(

Obsesif Kompulsif dedi ki...

Teşekkür ederim yorumlarınıza katılıyorum :)

mk dedi ki...

ellerine sağlık puanım 3 :D

Esra dedi ki...

Keşke başarabilsek büyürken güzel olan hiçbirşeyi yok etmemeyi,yüreğimizi o kadar taze tutmayı,kötüyü unutmayı ve güzeli kalbimize dokumayı.Çok güzel olmuş obsesifcim ellerine sağlık.

Obsesif Kompulsif dedi ki...

Keşke.. Teşekkur ederim Esra Begenmene sevındım :)

cimcimecce dedi ki...

küçükken hep büyümek isterdim bir an önce şimdiyse bi kavrasam zaman ipinin ucunu tüm gücümle çeksem kendime..büyünce büyünüyor sanırdım ama mesele büyüdükçe küçülmemekte imiş!.. yüerğine sağlık güzel olmuş..

Obsesif Kompulsif dedi ki...

teşekkür ederim beğenmene sevindim :)