28 Mayıs 2010 Cuma

bumerang şarkı

Sakin bir gün (?)
Ama aslında alttan alttan ince sızılar hissettiriyor..
Kalbin normal ritmi olmuş sanki "hızlı atmak"..
Şarkımı sonda değil burada veriyorum. (Pşt! tamam görüntülerden öğğ geldi anladık! izlemeden dinle kardeşim cidden rahatlatıyor!)

Kendiliğinden rejim yapmaya başlar mı insan? Uyandığında önce 1 koca bardak nescafe, bu arada gelen giden mailler, cıvıldayan insanlar ve cıvıltıları :) (nasıl sevgi kelebeği sözcükler!)
Ve ardından "bende yazmalıyım" diye düşünmekle başlayan aklın bir köşesinde dönen banner misali "ne yazacağım" sorusu..
Bu sırada biten kahve, birkaç domatesi öylesine yemek ve işte hepsi bu kadar...
Ne canım istiyor fazlasını ne de başka bir şey.
Tamam! Korkuyorum. Pazartesi sabahı göreceğim adamdan korkuyorum.
Size de söyleyeyim bakalım ne diyeceksiniz..?
Bu adam ve ben 1 yıl çıktık aylarca beraber yaşadık. yani 1 yıldan fazlası gibi düşünülebilir münasebetimiz (bu sözcük ölmedi mi daha!)
Bunun bana yapmadığı adilik kalmadı. Doğum günümde bile aldattı şerefsiz:) O zaman kırılmış, kızmıştım da şimdi gülebiliyorum. Pişkinlik mi, alışmışlık mı yoksa başka bir dengesizlik belirtisi mi bilemiyorum!
Neyse işte iyi - genellikle - kötü bir sürü şey yaşadık ve ayrıldık.
Aradan 2 ay gibi bi zaman geçti, kendisi baştan aşağı aşık olarak geri geldi. Ne olduğunu hiç anlamadım yemin ederim!
Kendince kararlar vermiş, aşkın peşinden gidecekmiş bilmemne. O kadar çok duydum ki bunları son 1 haftada, yüzyıllardır bana söylüyormuş gibi hissediyorum. Neyse!!
"Gelicem, karşılıklı oturup konuşacağız. Ben sende bittiysem göreceğim ve rahat bırakacağım" demeye başladı. "Gelme" dedim bende inatla. Görüşmesinde değilim ben işin! Annem bu adamla görüşmemi yasakladı ondan gelme diyorum:)))
Neyse dedim ki tamam ben gelirim sen kal orda. Neden böyle dedim? Çünkü ben gizli şeyler çevirebiliyor ve kendim istemedikçe açık vermiyorum. Genlerimde var:))
Neyse işte, biletimi aldım 1 gün sadece evde olmayacağım şekilde planladım vs.
Ben kendimden güvenerek, bitti vs. diyerek gidiyorum ama orada evlenip gelmekten korkuyorum.. En çok bana süpriz olur bu :))
..
Günah çıkarttığım bir yazının daha sonuna geldik. Bugün iki şarkı hediye edeyim o zaman!
içimden geldi;)
Tainted Love benden aşkı kirlenmiş olanlara gelsin - yine bana gelecek gibi gerçi:))

Deep not: yeni tema güzel olmuş:)) ilgililerin ellerine sağlık:)

5 yorum:

çağrisma dedi ki...

> Teşekkür ederim Gabriel,sayfa tasarımıyla ben ilgileniyorum.Beğenmiş olmana sevindim.. ;)

Obsesif Kompulsif dedi ki...

Tema hakkında konuşmak ıstıyorum :) Bencede çok güzel olmuş efenim fakat artık anasayfa butonunu değiştirip durmayalım aa tam alışıyoruz sağa sonra sola geçiyor kolaysa yeniden alış :))
Bu arada yazı hakkında yorum yapacaktım unuttum ne yapacagımı Hayırlısı olsun inşAllah hakkınızda diyeyim :))

çağrisma dedi ki...

> Anasayfa butonundan ne istiyorsun Aysel yahu.. :) ha sağ ha sol..niyet önemli niyet :P:P

cimcimecce dedi ki...

yauw ilgililer size sesleniyorum artık değiştirmesseeeek:D bi de gabriel aramıza hoşgeldin..aldatılan bi insan olarak yazını beğendim ama ben güçlü olmanı tavsiye ederim ben öyle yaptım ve pişman olmadım mutluluğunu bozmak istemem ama bi kere yapınca affedince ardından 2 ve 3 vs vs.....

Gabriel dedi ki...

evet, her zaman yapabilir. eğer ona onun gibi karşılık verirsen canı o kadar acır ki bir yol ayrımına gider. emin olmak zorunda kalır bu ilişkiyi istiyor mu yoksa umurunda değil mi.. ilişkiyi istiyorsa aldatılmamak için aldatmaz:)
canını öyle bi yaktım ki.. isterse aldatmaya devam edebilir- keyfi bilir.. ;)