9 Mayıs 2010 Pazar

dileğim olur musun ?

Güzel günler olsun,gülen simaların unutulmadığı..Her sabah uyandığında istediğin yüzler senle olsun.Gündüzün ayrı geçen ayrı geçmesin..
Önce dinleme öğrenilsin, sonra anlamayı, anlatmayı, anlamlandırmayı...
Güneş’e bağlamayalım umutları sabah yağmurunda da sevelim umutlarımız..Sevdiklerimize bıkmadan söyleyelim hatta anlatalım onları asla bırakmayacağımız ;ellerini attıklarında yanlarında olacağımızı..
Sevdiğimizi sözcük gerekmeden sevelim,”seni seviyorum” demek değildir ki gerçekten sevmek.Baktığında yüzüme anlamalıyım sevdiğini anlatmalıyım;üzüldüğünü,heyecanlandığını,kızdığını anlamalıyım,bağırmana gerek kalmadan…Sözcükler aramızda toz bulutu olmamalı seni bilmeliyim gerek olmadan kalıplara. Hiç tükenmeden tüketmeden ,kırmadan,incitmeden ,yara almadan yaralamadan hissetmeliyiz.. Bahar gelsin diye beklememeliyiz en güzel sevgiler kar altında da başlayabilir,yada yağmurda yürürken bir anda sessizliği bozmadan,sıcak bir bakışla… Dost sıcağında ,anne kucağında gibi samimi duyguları yaşayalım.Küskünsek küstüm,mutluysak umutlu,üzgünsek acılı,seviyorsak seviyorum diyelim, her hissi yaşayıp yaşatalım.Umut dolu güzel günler olsun bizlere...
Küçük bir dilek tut şimdi umut ettiğin, tükenmediğin,en küçük zorlukta vazgeçmediğin,olmayacak diye söylense de aslında olmasını istediğin ama korktuğun karanlıklardan,söylenenlerde yaşananlardan…Küçük bir dilek tut şimdi başkaları için mini minnacık ama sen için dünya olan küçücük bir dilek …

- Obsesif Kompulsif -

9 yorum:

Adsız dedi ki...

küçük bi dilek tutayım o zaman en mutlu günler bizlerin olsun İnş.:)

MasqoT dedi ki...

> Icell çok güzel yazı yine.. Haydi dilek tutmaya herkes!Ben tuttum..ya siz? :)

muko dedi ki...

bende tuttum bi tane hepimiz için :))

Obsesif Kompulsif dedi ki...

Hmm O zaman bende bi tane tutayım :))Hepimizn dilekleri gerçekleşir inşAllah hayırlısı ile :)

cimcimecce dedi ki...

toz bulutu sözler..gereksiz lakırtılar . can dediklerinin ufak şeylerde boğulmasına tahammül edemiyorum;!!güzel çok güzel emeğine sağlık!

Obsesif Kompulsif dedi ki...

Sırf sustuklarımızdan büyüyor içimizdeki volkanlar ve yeri gelince küçük şeylerde patlayıveriyor;keşke konuşabilsekte her an duygularımızı karşımıza söylebilsek böylelikle anında etki-tepkilerle nötrleriz,can dediklerimiz hep can hatta yeri gelir canan kalır! Beğenmene sevindim :)

mk dedi ki...

ellerine sağlık :)) bizim kız okulu bırakıp yazar mı olcak ne? önceleri öss ye tekrar girip gitcek diye korkuyodum yakında yazar olup gitcekk :P
ellerine yazan yüreğine sağlık :))

Esra dedi ki...

Dilek tutalım hep beraber hepimiz için ve geciktirmeyelim sevdiklerimize bunu söylemeyi ve hissettirmeyi.

Obsesif Kompulsif dedi ki...

Yok kuzum gittiğim bir yere keşke yazar düzeyinin bir nebze yakınından gecebilsek ama nerde,begenmene sevindim canım :)
Hepimiz için güzel sevgi dolu yıllar dileyelim hep beraber Esra :)